Innovatieve kerstkaart voor Schiphol Telematics

22 januari 2018

Schiphol Telematics is de internetprovider voor bedrijven op Luchthaven Schiphol. Jaarlijks versturen zij in samenwerking met Eyefun een opvallende kerstkaart aan hun relaties. Dit jaar viel de keuze op het concept “Oud en Nieuw”; een combinatie van een traditionele printmailing in de vorm van een kubus die tot leven komt met de exclusieve ST Augmented Reality app. Schiphol Telematics is zijn tijd weer eens vooruit…

Augmented Reality betekent letterlijk: uitgebouwde werkelijkheid. Het houdt in dat je met digitale technieken een verdieping geeft aan de realiteit. Een filter op je camera is al een vorm van AR, maar Pokemon Go was in 2017 wel het meest in het oog springende voorbeeld.

Het principe is dat je een trigger (een GPS locatie, een herkenbaar beeld of “marker”) definiëert waardoor iets wordt toegevoegd aan het beeld dat de camera van je smartphone registreert. In het geval van de kerstkaart van ST gaat het om de vier zijden van de kubusmailing die door de app worden herkend en ieder een afzonderlijk effect (een bewegend 3D-model) oproepen.

Bekijk de volledige case

Take a Day

Eyefun heeft iets nieuws: Take a Day, de marketing en creatieversneller! Samen met De Afdeling Marketing.

Take a Day is de ideale oplossing voor ondernemers en managers die snel willen handelen. Maak je idee in een dag tastbaar of maak een concept voor je campagne samen met ons team van experts. Snel, efficiënt en vooral leuk.

Grow live

Online is geen lineair project met een deadline. Het is een cyclus van continu samenwerken en verbeteren. Tussen merken en doelgroepen, management en medewerkers en partners en stakeholders. Die interactie voegt steeds meer waarde toe. We noemen dat Grow Live.

Contact

Meer weten? Neem dan contact met ons op of kom een keer langs voor een kennismaking.
Neem contact op

Nieuwsbrief

Abonneer je op onze e-mail nieuwsbrief en we sturen je maximaal 1x per maand onze nieuwsbrief.
Abonneer je nu
Abonneer je op onze nieuwsbrief
We houden je graag op de hoogte van wat we doen. Laat je emailadres achter en we sturen je maximaal 1x per maand onze email nieuwsbrief met o.a. onze visie, werk, nieuws en updates.